Ja objektā ir vienas fāzes 16 A pieslēgums, vienlaicīgā maksimālā jauda būs aptuveni 3 kW. Tas nozīmē, ka vienlaicīgi darbināto elektrisko ierīču jauda nevarēs pārsniegt 3 kW. Ieslēdzot elektriskās ierīces ar lielu elektroenerģijas patēriņu, kā piemēram, ledusskapi vai televizoru, atlikusī jauda ievērojami samazināsies. Pieņemot, ka objektā atlikusī jauda naktī ir vienāda ar 2 kW, lai uzlādētu tādu elektroauto, kā piemēram, BMW i3 no 20% līdz 100% būs nepieciešamas gandrīz 19 stundas. Līdz ar to, šādā situācijā ieteicams pieprasīt jaudas palielināšanu.
Pie 3 fāžu 16 A pieslēguma, objektā vienlaicīgi maksimālā jauda būs aptuveni 10 kW. Ņemot vērā samazināto elektrības patēriņu naktī, atliks apmēram 9 kW jaudas. Šajā gadījumā BWM i3 elektroauto būs iespējams uzlādēt aptuveni 4 stundās. Savukārt elektroauto ar lielāku akumulatoru, uzlādei būs nepieciešams ilgāks laiks. Piemēram, Skoda Enyaq iV 80 akumulators no 20% līdz 100% uzlādēsies 8 stundu laikā. Ja elektroauto tiks lādēts dienas laikā, kad tiek darbināts vairākas elektriskās ierīces, vienlaicīgā maksimālā jauda būs vēl zemāka, un elektroauto uzlādei būs nepieciešams ilgāks laiks.
Pie 3 fāžu 32 A pieslēguma vienlaicīgā maksimālā jauda būs aptuveni 20 KW. Pie šāda pieslēguma naktī varētu būt pieejami aptuveni 19 kW jaudas. Vairums elektroauto spēj lādēties ar jaudu, kas nav lielāka par 11 kW. Ja esat tāda auto īpašnieks, tad elektroauto automātiski izmantos tikai 11 kW, pat ja atlikusī jauda ir 19 kW. Tomēr, ja jums pieder Renault Zoe ar 55 kWh lielu akumulatoru un spēju lādēties ar 22 kW jaudīgu uzlādes staciju, tad elektroauto ar atlikušo uzlādes jaudu 19 kW, no 20% līdz 100% uzlādēsies divās ar pusi stundās.